Ügyfélkommunikáció - nehéz emberek és helyzetek kezelése
A szolgáltatói munka során számos nehéz helyzet adódhat, amikor az ügyfél türelmetlen, nyomás alatt, stresszben van, problémája megoldásáért harcol, ráadásul ezek a nehezítő tényezők nem csak az ügyfelet érinthetik, a szolgáltatónak is lehet nehezebb időszaka, stresszterhelt helyzete.
Ilyen esetekben a szolgáltató szerepben lévő munkatársnak kell felkészülten, tudatosan viselkednie, kommunikálnia, mivel konfliktusterhelt helyzetben tudatosság nélkül a stresszviselkedés dominálhat, ami kapcsolati szinten – és üzleti kommunikációban akár az eredményességben is – rombolóan hat.
A tréningen profilozzuk az ügyfélkommunikáció során előforduló nehéz embereket és helyzeteket, valamint lehetséges kommunikációs és tárgyalási stratégiákat veszünk sorra, és szituációs gyakorlatokkal támogatjuk a tanultak tapasztalatba ültetését.
A program időpontja:
2025. 05. 27
Részvételi díj: 60.000,- Ft +ÁFA / fő (A részvételi díj pizzaebédet tartalmaz)
További információért keresse bizalommal kollégánkat a következő elérhetőségeken!