Fejléc grafikai elem

Ügyfélkommunikáció - nehéz emberek és helyzetek kezelése

A szolgáltatói munka során számos nehéz helyzet adódhat, amikor az ügyfél türelmetlen, nyomás alatt, stresszben van, problémája megoldásáért harcol, ráadásul ezek a nehezítő tényezők nem csak az ügyfelet érinthetik, a szolgáltatónak is lehet nehezebb időszaka, stresszterhelt helyzete.

Ilyen esetekben a szolgáltató szerepben lévő munkatársnak kell felkészülten, tudatosan viselkednie, kommunikálnia, mivel konfliktusterhelt helyzetben tudatosság nélkül a stresszviselkedés dominálhat, ami kapcsolati szinten – és üzleti kommunikációban akár az eredményességben is – rombolóan hat.

A tréningen profilozzuk az ügyfélkommunikáció során előforduló nehéz embereket és helyzeteket, valamint lehetséges kommunikációs és tárgyalási stratégiákat veszünk sorra, és szituációs gyakorlatokkal támogatjuk a tanultak tapasztalatba ültetését.   

A program időpontja:

2025. 05. 27

Részvételi díj: 60.000,- Ft +ÁFA / fő (A részvételi díj pizzaebédet tartalmaz)

További információért keresse bizalommal kollégánkat a következő elérhetőségeken!

Profilkép

Hajdu Édua
Kiemelt ügyfélkapcsolati, marketing és felnőttképzési vezető

+36 20 398 8624
hajdu.edua@pannonjob.hu

  • Esemény kezdete
    2025. 05. 27. 08:30
  • Esemény vége
    2025. 05. 27. 15:30
  • Helyszín
    Székesfehérvár, Berényi út 72-100.